Πληρωμές, Επιστροφές και Ακυρώσεις

Πληρωμές

  • Μέθοδοι Πληρωμής:
    Δεχόμαστε πληρωμές μέσω online με τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες, PayPal, τραπεζική μεταφορά.
    Μετά την κατάθεση των χρημάτων στέλνετε με e-mail (info@homi24.gr) το αποδεικτικό της πληρωμής, όπου θα πρέπει να αναγράφονται το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός παραγγελίας (τον οποίο θα λάβετε μέσω mail μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας).  Η τραπεζική προμήθεια του εμβάσματος επιβαρύνει τον πελάτη / αγοραστή εφόσον η μεταφορά των χρημάτων γίνει από άλλη τράπεζα εκτός της Εθνικής.
  • Ασφάλεια Συναλλαγών: Όλες οι πληρωμές επεξεργάζονται μέσω ασφαλών πλατφορμών πληρωμών.
  • Επιβεβαίωση Πληρωμής: Με την ολοκλήρωση της πληρωμής, οι πελάτες θα λάβουν μια επιβεβαίωση μέσω email.

Επιστροφές

  • Πολιτική Επιστροφών: Οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν προϊόντα εντός 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής.
  • Κατάσταση Προϊόντων: Για να είναι επιλέξιμο για επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση.
  • Διαδικασία Επιστροφής: Οι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών (+30.210.92.22.556) ή να στείλουν e-mail (info@homi24.gr) για να ξεκινήσουν τη διαδικασία επιστροφής.

Ακυρώσεις

  • Δικαίωμα Ακύρωσης: Οι παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν εντός 2 ημερών από τη στιγμή της παραγγελίας, εφόσον δεν έχουν ήδη αποσταλεί.
  • Διαδικασία Ακύρωσης: Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών (+30.210.92.22.556) ή στείλτε e-mail  (info@homi24.gr).
  • Επιστροφή Χρημάτων: Σε περίπτωση ακύρωσης, τα χρήματα θα επιστραφούν στον πελάτη μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής.